Zasady udziału w naszych szkoleniach
Wyrażając chęć uczestnictwa w autorskich szkoleniach Kosmetyka Joanna Czyż, każdy klient zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu realizacji usług oraz zasad programu zgodnie z informacjami na stronie www operatora programu - WUP Kraków.
Section Title


Zasady programu "Ucz się u Mistrza" pozwalającego na skorzystanie z dofinansowania szkoleń branżowych w wysokości do 80% kosztów kwalifikowanych usługi.
Regulamin realizacji usługi
Jako dostawca usługi szkolenia w miejscu pracy realizujemy je zgodnie z ofertą ustaloną i zaakceptowaną przez klienta.
Nasi Mistrzowie, będący specjalistami w swoim fachu, realizują usługę osobiście.
Usługi realizujemy w rzeczywistych warunkach pracy tj. w faktycznym miejscu pracy mistrza lub klienta.
Do ich realizacji wykorzystujemy wszelkie środki i materiały techniczne niezbędne do osiągnięcia uzgodnionych efektów.
Usługi są realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. dotyczącymi warunków sanitarnych, BHP.
W przypadku gdyby jednak nasza usługa nie spełniania wymagań ustalonych z klientem w ostatecznej ofercie, klient ma możliwość rezygnacji z usługi w trakcie jej trwania zgodnie z Procedurą Reklamacji.
Uczestnik może wycofać swoje uczestnictwo w usłudze uczenie w miejscu pracy, conajmniej na 3 dni robocze przed uzgodnionym terminem wykonania usługi. Wycofania należy dokonać telefonicznie i/lub przesyłając dostawcy usługi e-mail na adres wskazany w bazie operatora usługi. W takim wypadku dostawca usługi nie obciąży klienta/uczestnika żadnymi kosztami. Późniejsza rezygnacja oznacza poniesienie przez uczestnika całości kosztów usługi. Fakt przyjęcia rezygnacji musi zostać potwierdzony przez dostawcę usługi w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Klient/uczestnik ma obowiązek zwrócić koszty poniesione przez dostawcę usługi z tytułu przygotowania usługi uczenia w miejscu pracy w sytuacji niestawienia się uczestnika lub przerwania udziału bez uzasadnionej przyczyny w usłudze uczenia w miejscu pracy.
W przypadku zaistnienia przyczyn losowych, niezależnych od dostawcy usługi lub klienta skutkujących niemożliwością realizacji usługi uczenia w miejscu pracy (m. in. choroba, awaria sprzętu, etc.), dostawca usługi zastrzega sobie prawo zmiany uprzednio potwierdzonego terminu realizacji w/w usług uczenia w miejscu pracy, co zostanie uzgodnione pomiędzy stronami. Informacje o ewentualnych zmianach będą uzgadnianie telefonicznie, mailowo lub osobiście.
Procedura Reklamacji
1. Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji np. w sytuacji gdy usługa uczenia w miejscu pracy nie spełnia wymagań określonych w ostatecznej ofercie, w trakcie trwania usługi powiadamiając o tym Mistrza oraz Dostawcę.
2. Reklamacja musi zostać złożona w formie ustnej osobiście oraz potwierdzona niezwłocznie w formie pisemnej (mailem) na adres mailowy Dostawcy dostępnym w portalu operatora programu "Ucz się u Mistrza".
Za datę złożenia reklamacji o której mowa w pkt 1 powyżej uznaje się datę złożenia osobiście reklamacji i sporządzenia protokołu.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
-
nazwę/imię i nazwisko uczestnika oraz adres siedziby/miejsce zamieszkania uczestnika,
-
przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin, miejsce) wraz z uzasadnieniem.
4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez dostawcę usługi nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania.
W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy). O decyzji co do rozpatrzenia reklamacji uczestnik zostanie powiadomiony drogą elektroniczną lub osobiście np. telefonicznie.
5. Możliwe formy rekompensaty w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji to:
-
całkowity lub częściowy zwrot kosztów
-
rabat na kolejna usługę
-
ponowne wykonanie usługi lub jej części
-
inne - do uzgodnienia.
6. Dostawca usługi zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia w przypadku gdy reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszej procedury.